Deze full-featured woon-werkverkeer biedt racefiets handling en ook een stijging tot 28mph

Gewicht: 18kg. (52cm)

Parcours: Sort 3

Motor: Bosch Performance Snelheid 350 watt/63 Nm

Accucapaciteit: 500 Wh

Framemateriaal: aluminium

Aandrijving: SRAM Force1 1×11, kabelbediend

Remmen: SRAM Force hydraulische schijf
Kabelafmetingen
: 700c

De ideale fiets voor: Rijders die behoefte hebben aan een racefietservaring en sneller woon-werkverkeer?

Als je nog niet klaar bent om op een gloednieuwe e-bike te vallen, rijd dan niet met Treks CrossRip+. Want als je dat doet, vergeet het maar: je laat het plastic sneller bij de kassa vallen dan je kunt zeggen 63 Newton-meter koppel. Als je een roodbloedige fietser bent, zul je verslaafd raken aan de praktische e-bike voor op de weg en zijn soepele en krachtige Bosch-motor die je opvoert tot de afkapsnelheid van 28 mph.

Met een drop pub, een traditionele plek om op de weg te rijden en racefiets-achtige tackles, zal de CrossRip+ waarschijnlijk veel natuurlijker aanvoelen voor een ervaren fietser dan voor een nieuweling. Die positie- en rijeigenschappen maken de CrossRip+ ook meer geschikt voor langere ritten op gemengd terrein dan voor het vechten tegen de krappe grenzen van een dichtbevolkte stad.

Voor extra veiligheid heb je een sleutel nodig om de batterij te verwijderen. Trevor Raab

Een bagagedrager ontworpen voor het monteren van tassen, niet voor de directe bevestiging van vracht-slickly geïntegreerde lichten, volledig dekkende spatborden, samen met een standaard zijn inbegrepen, dus je bent slechts een paar bagage (en misschien een bel) verwijderd van het geven van de auto voor veel van uw eigen woon-werkverkeer en boodschappen. De inventaris van 38 mm brede banden heeft geharde zijwanden om te helpen beschermen tegen appartementen en de rit een beetje soepeler te maken. Maar dit fietsframe is stevig, en dit is een snelle fiets, dus je gaat dingen hard raken, en de rit kan soms schokkend zijn.

De CrossRip+ heeft veel zin als je erop rijdt. Het is volledig uitgerust en vrij utilitair, en maakt ugh trips gemakkelijk.

Gezien worden

Voor en achter LED-verlichting zijn geïntegreerd in het frame.

Volledig uitgelicht

Typisch zijn aluminium spatborden en reflecterende zijwandbanden.

Sta op

Bij aankoop van een CrossRip+ wordt een stevige standaard meegeleverd.

Stopkracht

De snelle CrossRip+ heeft sterke hydraulische schijfremmen.

Gevormd om bij elkaar te passen

Buisvormgeving helpt de externe batterij er meer geïntegreerd uit te zien.

De CrossRip-familie

Er is één CrossRip+ en deze wordt aangeboden in één build.

Het frame is van aluminium, met behulp van dropouts met snelsluiting, een ingebouwd (en verwijderbaar) bagagerek, een bidonhouder op de onderbuis, spatbordbevestigingen en een standaard, die in de achterste dropout is bevestigd. De vork heeft een aluminium stuurbuis, carbon poten en uitvaleinden voor de steekas.

Een Bosch Performance Speed middenmotor levert ondersteuning tot 28 mph, wat deze fiets tot een klasse drie/speed fiets maakt. Een extern gemonteerde Bosch-batterij van 500 wattuur – momenteel de grootste die het bedrijf biedt – voedt de motor en verlichting van Crossrip+s. Zoals elke e-bike fluctueert het bereik enorm op basis van het ondersteuningsniveau, het terrein en andere aspecten, maar je kunt tussen de oplaadbeurten 20 tot 100 mijl verwachten. De batterij kan in de fiets worden gefactureerd of worden verwijderd om op te laden. Een slot met sleutel beveiligt de batterij in het frame.

De bediening en het scherm van Bosch Purion is compact en bevat een monochroom scherm met achtergrondverlichting. Het biedt informatie over afstand en snelheid, huidige stijl, batterijkosten en geschatte actieradius. Van daaruit kunt u naast de lichte manier ook het hulpniveau regelen.

Laat de regen maar komen

Banjo Brothers Commuter Backpack
Waterafstotende buitenste, waterdichte voering.

De aandrijving van de CrossRip+ is SRAM Force1 1×11 met een brede 11-42t cassette. Het stoppen wordt beheerd door SRAM’s Force hydraulische schijfremmen. De rest van de constructie is afkomstig van Bontrager en omvat een tubeless-ready wielset, 38 mm banden met een lekbestendige behuizing, reflecterende zijwanden (de banden zijn niet tubeless ready) en aluminium zadelpen, stuurpen en stuur. Bontragers IsoZone-padding onder het stuurlint zorgt voor een beetje extra schokabsorptie.

Geïntegreerde LED-verlichting voor en achter, volledig dekkende aluminium spatborden met spatlappen, een standaard en een bagagedrager achterop zijn inventaris. Merk op dat de rugstructuur niet een rek is – het heeft geen platform om een doos of een boodschappentas op te nemen – maar eerder een platform voor het bevestigen van een fietstas of bagagesysteem.

De Bosch-motoren helpen bij het snijden bij 28 mph. Trevor Raab

Als u de voorkeur geeft aan het CrossRip+s-platform, maar niet op zoek bent naar een e-bike, biedt Trek drie CrossRip-modellen aan. Al deze fietsen hebben een breed scala aan 2x aandrijvingen en schijfremmen, maar ze zijn niet standaard (hoewel ze misschien aan elkaar gemonteerd) met spatborden, racklights of standaard zoals de CrossRip+.

Uithoudingsvermogen weggeometrie

De geometrie van de CrossRip+ is vergelijkbaar met die van een endurance-straatfiets: sportief en een kleine rechtopstaande fiets.

Trek CrossRip+-geometrie. Om tot fijnere details te komen, zijn de 49 cm en 52 cm Crossrip + s liggende achtervorken 435 mm, wat in de marge kan zijn voor een uithoudingsfiets die behoorlijk grote banden kan hebben, maar springt naar maar liefst 472 mm over de grootste maten (55 , 58, 61 cm). Dat is een deel van de reden dat er een wielbasissprong van bijna 50 mm is (1.037 mm tot 1.085 mm) tussen de 52 cm en 55 cm, ondanks dat deze afmetingen hetzelfde bereik delen (387 mm). Als je toevallig in het bereik van 1,5 m-7 tot 1,5 m-10 zit, kun je waarschijnlijk beide maten rijden en moet je misschien ook kiezen of je een kortere wielbasis wilt voor een levendigere rit, of zelfs een langere voor meer evenwicht (let op het poolverschil: 560 mm vs 579 mm).

Rit impressies

De rijhouding, het beheer en de algehele ervaring van de CrossRip+ zijn vergelijkbaar met die van een racefiets. Ervaren straatfietsers zullen zich gemakkelijk aanpassen aan de CrossRip+ en zullen snel verliefd worden op de snelheid en het gevoel van heuvels opdrijven die worden geleverd door de soepele Bosch-motor.

Maar het was de veelzijdigheid van meerdere ondergronden, meerdere condities en lange afstanden die de CrossRip+ zo’n onderscheidende e-bike maakten. De combinatie van brede en stevige 38 mm-banden, een drop-pub, handling in de buurt van racefietsen en de krachtige duw van de Bosch-motor zorgen voor een fiets waarmee de rijder de kortste of leukste route kan nemen zonder constant op verharde wegen te hoeven blijven wegen. En de volledig dekkende spatborden en uitstekende SRAM-schijfremmen maken dit type vierseizoenen, all-weather e-bike en moordende forens.

Voor langere ritten met gemengd oppervlak was de valbeugel vrij functioneel. Ik kan niet alleen de handposities veranderen voor comfort, maar ik kan ook minder worden bij hogere snelheden (door het aerodynamische profiel van de rijder te verbeteren, zal het bereik toenemen). Rijders kunnen ook overschakelen naar een meer vertrouwenwekkende positie voor onverharde paden en paden.

Spatborden over de volledige lengte helpen je droog te houden. Trevor Raab

De CrossRip+ handelt goed, hoewel de bediening veel beter geschikt is voor open wegen en hogere tarieven en minder voor zalmerij via de spits in het midden van de stad. De enorme banden en vulling onder het stuurlint helpen de rit soepel te laten verlopen, maar de totale rit van CrossRips is zeker gezelschap en af en toe schokkend. Dit kan in ieder geval zijn omdat de CrossRip+ zo snel is dat je veel sneller en harder tegen een stootje aanloopt dan op een niet-aangedreven fiets.

De CrossRip+ is een veelzijdige fiets voor meerdere ondergronden met het vermogen, de snelheid, het tackelen en de rijhouding die het een uitstekende optie maken voor lange en snelle woon-werkverkeer, naast meer plezierige fietstochten.

Dit materiaal wordt geïmporteerd vanuit embed-name. Mogelijk hebt u de mogelijkheid om exact dezelfde inhoud in een ander formaat te vinden, of u kunt meer informatie vinden op hun website.